Zoekmachine voor sterkere online vindbaarheid

Een sterkere online aanwezigheid begint met je vindbaarheid bij zoekmachines. Als knooppunt op het internet verzorgen zoekmachines vaak de eerste bezoek aan je website of webwinkel.

SEO

Betere zoekmachine resultaten leveren meer volume. Optimaliseer SEO criteria van je webwinkel of website voor een betere vertoning en hogere posities in zoekmachines. Je wordt sneller gevonden door je doelgroepen op de juiste zoekwoorden.

Rich Snippets

Laat bezoekers weten waar ze aan toe zijn, nog voor dat ze op jouw website belanden met rich snippets. Laat van producten al de prijs en voorraad zien, of laat zien hoe tevreden bezoekers over jouw website als aanvullende informatie bij zoekresultaten.

Google Adwords

Creëer een grotere online aanwezigheid door te adverteren op Google en de vele websites die gebruik maken van Google AdSense. Adverteer lokaal of zeer gericht aan doelgroepen voor meer en gerichte volume op je website of webwinkel.

Google Shopping

Toon meer en eerder je producten aan je doelgroepen met Google Shopping. Je producten worden direct getoond tussen of boven de zoekresultaten in Google. Een dienst die naast meer volume tegelijk ook meer conversie kan bieden door een direct aankoop.

Google Analytics

Voor alle inzicht in de volume van je bezoekers en de conversie die je website of webwinkel heeft. Gekoppeld aan diensten geeft het alle informatie waar je bezoekers vandaan komen, hoe ze binnenkomen en hun omgang met je website of webwinkel.

Webmastertools

Laat Google je advies geven met Google Webmaster Tools. Het laat je zien op welk vlak je website of webwinkel extra aandacht nodig heeft. Bijvoorbeeld overzichten van: duplicated content, indexeer problemen en gebroken links.

Linkbuilding

Een betere positie door de reputatie van je website of webwinkel te verbeteren. Als er meer personen, websites en webwinkels linken naar jou, wordt je online reputatie en aanwezigheid groter en levert betere posities in zoekmachines.